Hoe kunt u helpen?

Wij zijn als stichting doorlopend op zoek naar donateurs, die ons willen steunen met een (kleine) bijdrage.
ING Bank: NL93INGB0007615950 ten name van Stichting You.

Als u wilt dat wij uw donatie voor een bepaald doel gebruiken, kunt u dit bij de omschrijving vermelden.
Wij zorgen ervoor dat deze bijdrage alleen voor dát doel ingezet wordt.

Ook zijn wij op zoek naar meerdere bestuursleden:

• Een secretaris
  • Een algemeen bestuurslid

Er zijn in ieder geval drie eisen aan deze functie’s te weten: Zelf niet (meer) in een traject of een conflict scheiding zitten – Goed kunnen luisteren zonder te oordelen – Mee willen denken (dus tijd willen maken!) voor de invulling van deze functie’s binnen de stichting.

Mocht jij denken dat jij geschikt bent dan willen wij jou uitnodigen om te reageren op één van deze functies zodat wij kennis kunnen maken met jou en wie weet behoor jij straks bij ons dagelijks bestuur. Je kan je reactie mailen naar info@stichtingyou.NU t.n.v. Elly Oosterloo.

Op andere vlakken kunnen we ook altijd hulp gebruiken. Zo zoeken we een nog een kantoorruimte waar we gebruik van mogen maken. Ook zijn we doorlopend op zoek naar vrijwilligers die ons met alle voorkomende werkzaamheden willen assisteren. De vrijwilligers worden niet belast met bestuurlijke dingen, maar zijn wel ontzettend welkom om te helpen bij alles wat nodig is om deze Stichting draaiende te houden. Dus zoek je nog een zeer waardevolle tijdsbesteding dan ben je welkom om kennis te komen maken met ons.
Heb je trouwens zelf een idee waarvan jij denkt dat de Stichting daar wat aan heeft? Schroom niet en laat het ons weten, misschien hebben we er zelf nog niet aan gedacht!

Email: info@stichtingyou.nu