Hoe kunt u helpen?

Wij zijn als stichting doorlopend op zoek naar donateurs, die ons willen steunen met een (kleine) bijdrage.
ING Bank: NL93INGB0007615950 ten name van Stichting You.

Als u wilt dat wij uw donatie voor een bepaald doel gebruiken, kunt u dit bij de omschrijving vermelden.
Wij zorgen ervoor dat deze bijdrage alleen voor dát doel ingezet wordt.

Tevens kunt u helpen met het volgende:

• Kantoorruimte
  • WIFI-printer met mogelijkheid tot dubbelzijdig printen
  • Een vervoersmiddel in de vorm van een elektrische fiets of auto

Ook zijn wij op zoek naar een bestuurslid die de taak van secretaris op zich wil en kan nemen en naar vrijwilligers die andere ouders willen en kunnen ondersteunen en/of aan overige bijkomende activiteiten willen deel nemen. De ervaring heeft ons geleerd dat deze vrijwilligersfunctie’s niet geschikt is voor iedereen. Er zijn in ieder geval drie eisen aan deze functie’s te weten: Zelf niet (meer) in een traject of een conflict scheiding zitten – Goed kunnen luisteren zonder te oordelen – Mee willen denken (dus tijd willen maken!) voor de invulling van deze functie’s.

Mocht jij denken dat jij geschikt bent dan willen wij jou uitnodigen om te reageren op één van deze functies zodat wij kennis kunnen maken met jou en wie weet behoor jij straks bij ons bestuur of bij ons team van vrijwilligers.

Mocht u/jij zelfs iets in gedachten hebben waarmee u/jij de stichting kunt helpen, neemt u/jij dan gerust contact op met Elly Oosterloo (Voorzitter Stichting You).

Email: info@stichtingyou.nu